Kodeks dobrych praktyk
Kodeks dobrych praktyk
Firma MK SPORT w swoim kontakcie, zarówno z klientami jak i partnerami biznesowymi zobowiązuje się do przestrzegania ogólnie przyjętych standardów etycznych oraz podstawowych zasad dobrych praktyk w handlu, takich jak:
- Prowadzenie działań ukierunkowanych na zadowolenie Klientów poprzez dostarczenie im produktu najwyższej jakości oraz zapewnienie im profesjonalnego doradztwa i rzetelnej obsługi.
- Niewprowadzanie świadomie Klienta w błąd oraz uczciwe przekazywanie wszelkich posiadanych informacji.
- Regularne monitorowanie dostępności i aktualności oferty sklepowej oraz jak najszybsze korygowanie zaistniałych błędów oraz ciągłe dążenie do ich eliminowania.
- Gotowość do współpracy oraz podejmowanie każdego zlecenia z maksymalnym zaangażowaniem.
- Proponowanie Klientowi skorzystania z innego rozwiązania jeżeli nie posiadamy produktu, który odpowiada jego aktualnym zapotrzebowaniom lub kiedy uważamy że zakup innego asortymentu może okazać się dla niego bardziej korzystny (niższa cena, lepsza jakość itp.)
- Polubowne rozwiązywanie wszelkich konfliktów.
- Niewypowiadanie nieprawdziwych lub obraźliwych informacji na temat konkurencyjnych firm i produktów.
- Przekazywanie ważnych informacji i decyzji Klientowi w sposób zrozumiały i bez zbędnej zwłoki (np. dotyczących reklamacji, realizacji zamówienia, itp).
- Nieuchylanie się od wywiązania z zobowiązań (m.in. obsługą reklamacji lub zwrotów).
- Dbanie o bezpieczeństwo powierzonych nam danych.
- Kierowanie się takimi wartościami jak sprawiedliwość i uczciwość.